سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اسمان

دوشنبه 87/12/26 4:33 عصر| | نظر

و اینک افسانه  راه اسمان  در آستانه ایجاد تحولی بزرگ


یک سال و نیم از شروع این افسانه بزرگ می گذرد...


عرصه ای نوین از صنعت سرمایه گذاری آنلاین که امروز تبدیل به حقیقتی آشکار در جامعه سرمایه گذاری ایران و جهان شده است .


 در طول یک سال و نیم که از شروع این طرح سودهی میگذرد راه اسمان با حمایت و درایت بنیانگذاران هدفمند  منتقدان خود را وادار به کرنش در برابر طرح احترام برانگیز خود نمود.

طرحی عملی با سودی منطقی (?? تا ??% درماه) که تنها پیش نیاز بهره مندی از سود غیر قابل چشم پوشی آن داشتن یک ذهن باز و آینده نگر بوده و هست. چه بسیار دوستانی که با ذهنیتی قربانی و بسته چند ماهی در برابر این حقیقت نو ظهور مقاومت نمودند تا بالاخره با دیدن سود های پرداختی این طرح و همچنین استراتژ های موفق آن در این طرح سرمایه گذاری نمودند و امروز خود و خانواده خود را در برابر امواج سهمگین و کمر شکن تورم و بیکاری و ارزش کم پول ملی با دریافت سود 20% ایمن تر از هم سن و سالان خود می بینند. و چه فراوان انسان هایی که با دیدی باز این طرح را با امید واری و بینشی مثبت آغاز نمودند و همینک به بسیاری از اهداف مالی خود دست یافته اند.

فرصت :

طرح سود دهی کمپانی امکان سرمایه گذاری هر فرد بالای 18 سال در هر نقطه جهان را از طریق آنلاین فراهم آورده یک سرمایه گذاری که حتی میتوان آن را با مبالغ اندک نیز انجام داد و از سود منطقی آن بهره برد. حداقل سرمایه گذاری در این طرح 100$ اعلام شده تا همگان بتوانند به راحتی از این طرح بهره مند شوند. علت متغیر بودن سود ماهیانه بین?? تا ??% این طرح نیز ناشی از توجه بنیانگذاران این پلن سود دهی به مسئله شرعی بودن آن است  تاسیس شده و هدف از تاسیس آن شکوفایی هر چه بیشتر منطقه بوده است. و صد البته درخشیدن ستاره بخت و اقبال ما که در این تاریکی اقتصادی و خمودگی فکری اجتماعی راهی راحت و هموار برای کسب ثروت و آسایش ما فراهم کرد.

داشتن ذهنیت برنده و ریسک پذیر :

سرمایه گذاری آنلاین به مانند هر راه تازه و شیوه ای نو در ابتدا مورد استقبال همگان قرار نمی گیرد. بنا به دلایلی کاملا" آشکار مانند اینکه در این نوع از سرمایه گذاری نه ما و نه هیچ سرمایه گذاری بابت سرمایه گذاری خود تضمین های سنتی مانند چک, سفته و از این دست قول و قرار های سنتی دریافت نمیکنیم چرا که این سرمایه گذاری تماما آنلاین بوده و کمپانی یک کمپانی بین المللیست که در تمام جهان به این تجارت مبادرت ورزیده پس چه عاملی موجب شده بسیاری از ما و سرمایه گذاران ایرانی و جهانی در این طرح سرمایه گذاری کنیم؟ چه تفاوتی بین سرمایه گذاران بهره مند از سود چشمگیر این طرح و سپرده گذاران به بانک ها وجود داشته و دارد؟ داشتن دیدی باز و آینده نگر به همراه سواد مالی و ذهنی ریسک پذیر که میداند با یک تورم بالای 30% سپرده گذاری در بانک یعنی از دست دادن همان سرمایه اندک چرا که ارزش 10 میلیون سپرده امسال این افراد به بانک ها در یک یا دو سال آینده با این تورم و چشم انداز شاید 5 یا 6 میلیون تومان باشد. سود ??-??% این طرح در حال حاضر یعنی بازگشت اصل سرمایه در?-? ماه نخست سرمایه گذاری بیایید تنها با یک دید منفی مدت این طرح را 2 ساله بگیریم سود این سرمایه 10 میلیون تومانی ظرف 24 ماه چقدر خواهد بود؟ و حالا منفی تر نگاه کنیم چرا که میخواهم این نکته را بگویم که نه تنها هیچ دوست عاقلی این پیشنهاد را رد نمیکند بلکه این راه را یکی از معدود را ههای رسیدن به حداقل امکانات زندگی انسانی میبیند چرا؟ نگاه کن....بعد از 20 ماه سرمایه گذاری با سود فعلی ??-??% سرمایه گذار علاوه بر دریافت اصل پول خود 40 میلیون نیز سود دریافت میکند حالا شما بگویید دوست متفکر من....با 50 میلیون تومان چه کار میکنی؟ هیچ ...جز این است واقعا هیچ حالا نگاه صادقانه تری به این سرمایه گذاری خواهی کرد تا سپرده گذاری نزد بانکهایی که به خوردن پول ما عادتی شده اند.

چگونگی سرمایه گذاری در این صندوق :

نه در هر تیمی و نه توسط هر دوستی...شما با سرمایه گذاری در این صندوق با سود منطقی و خوب به اندازه کافی ریسک پذیری خود را خرج کرده اید پس برای دریافت تمام امکانات فوق العاده کمپانی باید احساسات را کنار گذاشته و توسط تیمی به کمپانی معرفی شوید که
1- از ارتباطات خوبی با کمپانی و دیلر های منطقه ای ( واسطه ها منطقه ای ) برخوردار باشد
2- در هنگام سرمایه گذاری و در هنگام دریافت سود ها راحتی هر چه بیشتر را و احساس امنیت را درک کنید
3- اطلاعات کافی و ضروری از این طرح و طرح های سود دهی بعدی در سریع ترین زمان به شما برسد
4- در صورت انتخاب برنامه های سود دهی بعدی هموار کننده راه برای شما و دوستان شما باشد
5- در هنگام بروز مشکلاتی مانند ( از دست دادن رمز ورودی به سایت و یا از دست دادن آدرس ایمیل) از طریق ارتباطات تیمی رفع کننده این مشکلات برای شما باشد.


سفارش تبلیغ
صبا ویژن