سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسنجید بعد اقدام کنید

دوشنبه 87/12/26 4:32 عصر| | نظر

با سلام

 

سرمایه گذاری با سود بالا این متن را حتما خیلی مشاهده کردید ولی ایا تا به حال فکر کردید که در کجا و چرا و ایا اعتبار و امنیت کمپانی ارزش سرمایه شما رو دارد یا نه ؟؟؟؟!!!!!!!

 

انتونی رابینز میگوید : انچه سرنوشت  ما را تعیین میکند شرایط زندگیمان نیست بلکه تصمیم های ماست 

 

 

صنعتی که می خوام براتون معرفی کنم investment  یا همون سرمایه گذاری هست که بابت سرمایه شما سود مناسبی  پرداخت می کند اینگونه شرکتها به دلیل اینکه در مناطق ازاد تجاری فعالیت می کنند و معاف از پرداخت مالیات میباشند و حتی به دلیل ایکه بتوانند تجارت بزرگی در این مناطق ایجاد کنند از طرف دولت خود وام های کلان و حمایت مستقیم می شوند و به این دلیل می توانند سود بالایی نسبت به بیقه جاها پرداخت کنند البته لازم به ذکر است که این شرکتها در بازارهای پر سود فعالیت می کنند

 

اما نحوه سود دهی و فعالیت شرکت و علت پرداخت سود

 

کمپانیاز ?? ماه قبل طرحی را بنا کرده که بر طبق آن سود به سرمایه گذاران پرداخت میکند.

طرح این کمپانی تمام افراد بالای 18 سال را تحت پوشش قرار می دهد.

به این شکل که هر فرد بالای 18 سال می تواند از 100 دلار (100 هزار تومان) تا 100000 دلار (100میلیون تومان) بسته به قدرت مالی خود در طرح این کمپانی سرمایه گذاری کند.

از روز انجام اینوست (سرمایه گذاری) در هر 30 روز به هر سرمایه گذار ??-??% اصل پولی که سرمایه گذاری کرده پرداخت میشود.

" این پلن کلی سود دهی این کمپانیست "

این کمپانی سرمایه گذاری را از تصرف یک طبقه اجتماعی خاص با این طرح خارج نموده و استفاده از سود سرمایه گذاری را به تمام اقشار جامعه با هر سطح درآمدی می چشاند.

این یک سرمایه گذاری اینترنتی است بنا براین هر فرد به محض سرمایه گذاری یک صفحه با امکانات کامل در سایت این کمپانی از آن ??-?? ماه سود را در آن به طور کامل مشاهده کند.

سود ها به محض پرداخت در صفحه کاری شما نشان داده می شود.

این یعنی چشیدن واقعی طعم سرمایه گذاری که تا به امروز فقط در انحصار بیلیونر ها بود.

علت پرداخت سود : 

کمپانی به دلیل اینکه در تجارتهای پر سود مثل فارکس و یا اوراق بهادار و ... فعالیت می کند و همین طور که می دانید فعالیت در فارکس با این که سود فوق العاده بالای دارد ولی ریسک قابل توجهی دارد اگر تجربه و تخصص و علم فارکس باشد می توان حتی روزی 50 درصد هم سود کرد ولی اگر بخواهیم بودن تجربه و تخصص این کار را انجام دهیم منجر به شکست مالی سنگینی خواهد شد و کمپانی متشکل از افرادی هستند که هر کدام حداقل 15 سال مدیر عامل و یا سمت بزرگی در بانکهای جهانی داشته و با توجه به نفوذ خوب و کانکشن عالی می توانند تجزیه تحلیل و پیش بینی فارکس را به صورت مطمئن دریافت کنند و به این دلیل میباشد که سود بالا پرداخت می کنند البته شرکت در خرید و فروش اوراق بهادار شرکتهای معتبر و جهانی نیز فعالیت می کند که سوپاپ اطمینانیست برای کمپانی که بتواند سود قطعی به سرمایه گذارهای خود بدهد و نیز قوت قلبیست برای سرمایه گذارها .

 

توضیح مختصری در مورد فارکس :

فارکس FOREX بزرگترین بازار مالی جهان با گردش مالی بیش از 2000 میلیارد دلار در روز می‌باشد در این بازار انواع ارزهای معتبر جهانی همچون دلار آمریکا - یورو - پوند انگلیس  - فرانک سوییس - ین ژاپن ، نسبت به همدیگر معامله می شود .

فارکس مرکز ثابت و جای فیزیکی خاصی ندارد و در واقع شبکه ای به هم پیوسته از بانکها و مراکز مهم مالی و بورس جهان می‌باشد. مهمترین مراکز فارکس در کشورهای ( نیوزلاند، استرالیا ، ژاپن، سنگاپور، بحرین، آلمان ، سوییس،  انگلستان ، آمریکا )  قرار دارد .

این بازار به صورت 24 ساعته و تمام وقت ( به غیر از شنبه و یکشنبه ) از طریق اینترنت قابل دسترسی می‌باشد .

قیمتهای ارزها در این بازار ، بسته به وضعیت اقتصادی و سیاسی کشورها و  میزان عرضه و تقاضا ،  لحظه به لحظه در حال تغییر و بالا و پایین شدن است .

بازار فارکس بسیار سودآور  اما در عین حال با ریسک بالا می‌باشد و چنانچه بدون علم و تجربه وارد آن شوید دچار مشکل و زیان خواهید شد !

مزایای بازار فارکس نسبت به سایر بازارها ( از جمله بورس سهام )

همانطور که گفته شد این بازار 24 ساعته می باشد و شما به راحتی می‌توانید از طریق اینترنت و از خانه و یا محل کار ، خرید و فروش انجام دهید و وضعیت  موجودی و معاملات خود را بررسی نمایید .

در بازار فارکس شما نیاری به معطل ماندن برای پیدا کردن فروشنده و یا خریدار نیستید و فقط با یک کلیک طبق قیمت همان لحظه می توانید اقدام به خرید و فروش نمائید .

یکی از مزایای فارکس این است که ، نه تنها با بالا رفتن نمودار قیمتها ، که حتی با پایین آمدن آن نیز می توانید سود بگیرید ، کافیست که شما جهت و روند قیمتها را درست تشخیص دهید و تا حدودی پیش‌بینی نمائید !

در فارکس شما می توانید از قبل سفارش خرید بگذارید و مثلاً مشخص کنید که اگر قیمت به مقدار مشخصی که شما  تعیین کرده اید رسید برای شما خرید و یا فروش را انجام دهد.  همچنین شما میتوانید برای معاملات خود حد سود و حد ضرر مشخص کنید

طریقه نقد کردن سود و پورسانتهای خود :

به چهار روش می توان نقد کرد

 

?:     از طریق ای دلار (سرمایه گذاری جدید و تحویل گرفتن پول از سرمایه گذار

?:دریافت از طریق ویزاکارت و مستر کارت

?:از طریق حساب ارزی

?:قابل توجه هموطنان عزیزانمان در ایران.شما در ایران میتوانید ازطریق دیلر مالی ایران بدون پرداخت کارمزد.سود خود را در هر حسابی داخل کشور برداشت کنید.

اگر تمایل به اطلاعات کاملتر و سرمایه گذاری دارید در قسمت نظرات و یا لینک پایین شماره تلفن خود را گذاشته تا در اسرء وقت با شما تماس گرفته و توضیحات تکمیلی و ..... را در اختیارتان قرار دهیم

 چارلی چاپلین میگویید : دنیا انقدر وسیع هست که برای تمامی مخلوقات جا هست پس به جای اینکه جای دیگران را بگیرید تلاش کنید مکان واقعی خود را بیابید

 

اول حرفهایمان را اثبات خواهیم کرد بعد شما در صورت تمایل سرمایه گذاری خواهید کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس ونام

 

 خود را در قسمت نظرات بگذارید.در کوتاه

 

ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد


سفارش تبلیغ
صبا ویژن